Wednesday 14 September 2011

Intro


Salam n selamat sejahtera to all, ehe :P
Erm.. this is the first time i want to be creative by writing a blog. Sy harap ada la yg sudi berkunjung ke blog wordpress sy yg x seberapa ni, ehe.
By the way, sy terpaksa guna wordpress sebab sy berblogging guna android phone (HTC Desire HD). Jarang guna laptop sebab kerap buat hal lorh. As far as i concern, android application xde blogger punye software, cuma wordpress je :( Tapi xpew la, at least i can write something kan? :P
So for intro, i would like to introduce myself first lah. My name is Wafie Afiqzudin n im 17yo, currently in my SPM year. I live in PJ. My parents have their own business, everyday busy like crazy lorh, ehe. Siblings pulak, cuma sorang kakak je. Bersyukur la juga daripada xdew adik beradik langsung kan? :P She’s a stewardess from MAS. Travel a lot lorh, sangat jarang ada kat umah. So most of the time i live alone kat umah, tp kadang2 sy invite my friend to lepak2, at least x la boring sgt, :)
Actually sy ni jenis yg x suka bermegah2 dgn apa yg sy ada. Kalau org cakap sy hensem, sy bersyukur, tp ada yg lebih hensem dari sy. Kalau org ckp sy kaya, sy pun bersyukur, tp kalau ikutkan, sy mana kaya, harta semuanya parent yg punye, ehe.
My parent used to say to me, bila sy dah besar, they both want to see me make my own money tanpa bergantung pada diorang. How? By study, make it sampai university n score high marks every exams n after that confirm dpt kerja yg best2, gaji pun best2, ehe. So, sy kene la target life sy macam tu, so that sy x ketinggalan.
So i guess thats all folks! Ehe. Nanti bila ada idea, sy membebel lagi k? C ya.

0 comments (+add yours?)

  • Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...